Sista heldagen i Skåne!

Godmorgon alla ni Det stämmer, imorgon lyfter planet hem till Stockholm, dags att göra storstaden osäker igen.. Har så mycket jag vill hinna med nu när jag är hemma en vecka. Träffa folk, träna, hälsa på jobben, ha kul och ta det lugnt.
 
Men mycket ska hinnas med innan dess, dagen idag kommer bestå av ridning hemma och nere på skolan, Bonnevilles sista dag innan vila! Stora heffaklumpen! Han är väl runt 1,80 hög i manken och bred som två hästar. Qultus ska också ridas både idag och imorgon innan Lisa får ta över.. Plockar nog även bort lusernet nu när jag inte är här, kanske han lugnar ner sig lite?
Jag ska även tvätta det sista, städa rummet ordentligt, packa, hämta ut laddaren, köra Rosen till bussen, hämta hem Lisa inne i Lund, plugga det sista i pedagogiken och försöka hinna andas emellanåt. Låter som en bra dag!
 
Bloggen kommer också vila lite då jag kommer ha mycket att göra hemma, kanske kommer nått inlägg när jag är på språng via telefonen!
 
Men nu är det dags att kliva upp och starta denna dag!
Håll utkik för inlägg två om summering av året kommer under dagen eller kvällen!
 
Vi hörs

Kommentera här: