Tankar kring julklappar

Att det ska vara så svårt! Det här med julklappar. Jag letar och tänker så hjärnan går på högvarv, det blev en ny macbook air. Mamma la in en beställning på den så tar hon med sig den ner hit nästa vecka och får då min dator som förhoppningsvis har en laddare då!
 
Qultus och jag tog en sväng ut igår, skönt att rida medan det är ljust ute. Man får passa på då timmarna med ljus är allt färre nu än för några veckor sen. Det är alltid bäcksvart när vi ska hem från skolan, reflexväst på!
 
Ska ner till skolan idag också för att skriva färdig arbetet jag har. Skönt med ledig helg att kunna göra viktiga saker på. Typ skura boxen och putsa saker, samt tvätta och städa inne såklart. Ja, har ju ingen direkt stalltjänst på ett tag nu heller eftersom jag bytt bort min helg nästa helg. Sen är det snart dags för julschemat. Då har jag två veckor i sträck! Jippi.
 
Nej tillbaka till nödvändigheterna, ska försöka skriva nått mer från telefonen sen också, fixa lite tidsinställda inlägg med bilder och citat, gillar dem!

Kommentera här: