Kväller

JA, long time no see.
 
Ligger nu i min säng och försöker knåpa ihop ett kort men innehållsrikt inlägg för klockan har egentligen redan passerat sovdags efter det är en helg med stalltjänst denna helg. Känner mig dock inte så trött, kan vara för att hjärnan är på högvarv efter en stunds prat med mor och bästa kollegan. (och även lite plugg, vad annars?)
 
Tävlat lite sen sist, hopptävling på Flyinge RF, 1,15 och 1,20 på en allmänt slö och okoncentrerad häst. Vart nästan lite orolig för honom men insåg sen att det var första inomhustävlingen och vi brukar säcka ihop tills dess. Båda två. I onsdags däremot var det Pay & Jump i Flyinges stora ridhus och då var det andra bullar, helt omvänd häst då han var helt galen och handbromsen existerade inte! Haha.
 
Så närmsta tävlingsplanen är Flyinges Grand Prix. Dock bara en klass, vanlig 1,20 eller avd. b 1,20 på tisdagen. Strök mig från 1,25 eftersom rundorna sist inte känns så nämnvärda. Då är det bara dumt att ge sig på något svårare på Nationell nivå. Så jag hoppas verkligen att jag kommer med i avd. b (reserv 4 nu) så sparar jag 60 :- och får kanske en något lättare runda.
 
Nästa helg är det bal också, f y   t u s a n. Jag har ingen klänning med mig och det är dresscode. Måste ordnas!
God natt mer er!
 
 
 

Kommentera här: