En galen helg är slut

Sitter här på mitt rum, lyssnar på bästa Spotifylista of all time. Min "The shit" lista haha. Bättre musik kan man leta länge efter ;)
 
Vi har haft en helt galen helg. Galen, rolig, underbar och ja en sån helg man inte haft allt för ofta! Speciellt inte som student. Men vi gick verkligen all in för denna som varit och jäklar va bra den blev. Saknade dock vissa människor här som inte kunde komma av olika anledningar. Men hade ändå finbesök från fyra bra grabbar från Stockholm, skönt med "riktiga svenskar" som Lydis själv uttryckte sig i helgen. Utveckla? ;)
 
Vi hade en galen trevlig hemmafest i fredags och det kändes som att det var hur mycket folk som helst här. Vilket syntes dagen efter, alltid lika kul att städa dagen efter..
Lördagens planer var att tåga ner till Danmark. Sagt och gjort, Penthouse, fri bar, bra musik och bra folk. 14 pers allt som allt var vi som åkte tillsammans, kan ju inte bli annat än bra! Roligt var det och kommer säkert göras om någon gång igen. Vi var nog inte hemma före 7 på söndagsmorgonen så sömnen får man ta igen nu i veckan.
 
Dagens första ridpass idag också på Flyinge! Roligt var det, fick rida fina Allan (Aram 866 - Aladin Z) som jag sucktat efter länge! Riktigt trevlig herre det! Sen bytte vi hästar och jag fick High Hope (Montgomery – Robin Z) också en trevlig tjej, men lite stoig såklart men jag tyckte ändå att jag kom dit jag ville med henne under dagens korta lilla pass. Mer ridning imorgon!
 
Nu ska jag ut, pussa på min fina springare som har två veckors ledighet kvar! Han tycker det är lite tråkigt men ska kanske busa lite idag med honom, vi tricktränare ju lite smått, bara för skojs skull och stimulans för hans huvud!
 

Kommentera här: