5 sanningar

Dags att köra 5 sanningar om mig tänkte jag:
 

1. Jag älskar att köra bil, något ut av det bästa och roligaste som finns, speciellt med fart, allt som går fort är roligt - men med kontroll!
 
2. Min musiksmak är extremt varierande, allt från Håkan Hellström till BMTH (Bring Me The Horizon)
 
3. Jag har massor av djur, 3 hästar, 2 hundar, 8 katter och 2 sköldpaddor.
 
4. Jag är känslig för blod sålänge det inte är på djur, är däremot inte rädd för nålar etc, har ju faktiskt tatueringar och flertalet hål i öronen.
 
5. Är halvfinsk, kan däremot inga finska alls, vilket också betyder att jag inte kan prata med halva min släkt som bara pratar finska.
 
 

Kommentarer:

1 Sanna&Frida:

Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

Kommentera här: