Snart lite ledighet

Hej! 
 
Veckorna rullar förbi, hela höstterminen känns ju nu som ett blurr, det går för fort allting! Snart är denna termin över och nästa termin är det ju dags för praktik! Praktiken är ju 8 veckor lång och sen är det inte långt kvar alls på denna utbildning - det är nästan lite läskigt för vad ska man göra sen? När man haft 3 år av total trygghet i att veta vad man ska göra varje dag så har man sen så mycket valmöjligheter och frihet. 
 
Vecka 3 nu med min finaste Caramel som jag nu i hoppblocket och det är så himla roligt! Hon har en helt fantastisk inställning till arbete (trots att hon är en rödhårig dam) och som glöd i hoppningen! Igår var det utbildningskontroll för Maria Gretzer och det flöt på så klockrent genom hela passet! Hoppas verkligen på att få behålla henne i vår sen när vi kommer tillbaka från praktiken, att få ha Caramel och Zinzano vore ju en drömkombination för mig - tycker jag :)
 
Om två veckor vid den här tiden så är jag faktiskt hemma på visit i Stockholm! Ska bli skönt att komma hem några dagar, pausa lite från bubblan här nere och bara vara och umgås med familj och vänner hemma. Har lagom mycket inplanerat känner jag, med tid till vila och tid till roligheter. Bästa av allt är att jag ska hälsa på världens finaste häst - Qultus! Han har det toppen hos Emelie och de trivs bra ihop men jag saknar honom hela tiden. Så det ska bli skönt att åka och hälsa på. 
Tills vi hörs igen!
 

Kommentera här: