Ledig helg!

Långledigt har det nästan känts som! När man inte haft någon stalltjänst, ligger bra i fas i studierna, hästarna är klippta och friserade ja man gör man då med all övrig tid?
 
Jag och ena sambon (enda sambon för helgen då den tredje är hemma!), har haft tid för film, idol, god mat, sovmorgnar, rida hästar, fotografering och även en tripp till Lund för lite kvalitativ shopping, ja kanske inte så roliga saker inhandlade men nödvändigheter. Typ diskmedel - på den nivån. 
 
Tristan, dumt nog verkar ha lite ont i ett ben, veterinären ska kolla på det imorgon om han ser likadan ut då. Zinzano fick sig en tur i skogen med lite vild galopp och studs och bus! Så han hade idag vila på schemat och bara mysa i hagen. Så jag fick då låna min sambos ena häst Slide! Höll faktiskt på att flyga av i en av hans tvärvändningar han kan göra, men jag höll mig kvar! Övrigt så gick det bra :) 
 
Som sagt så hann vi även med lite fotografering, här är lite smakprov. 
En ganska så glansig Tristan! (BH Don Romantic - Kaliber)
 
Lydia och Hera (Hermes - D-day)
 
Det häftigaste med Flyinge, efter Armani Code då. STORKARNA. 
 

Kommentera här: