På plats

Hallå! Nu har ändå på plats här i Wien, kommer stanna här några veckor innan vi far vidare till Samorin för tävlingarna där och sedan tillbaka hit till Wien igen. Mina första dagar har varit lagom intensiva och många bra rundor har hästarna och Ivo gjort.  Första dagen vart det faktiskt 5 av 5 möjliga felfria rundor. 

Livet i en lastbil då? Visst att jag kan sova överallt men det övriga livet i lastbil får en att längta tillbaka till Sverige varje dag. Ingen struktur över mina proppfulla väskor jag kom hit med och de kommer väl knappt gå att stänga igen eftersom typ allt var vakuumförpackat. Struktur och ordning är det inget tal om just nu och hela jag håller på att gå sönder inombords av stress över det. Struktur och ordning är nått jag måste ha men det är bara att bita ihop och hålla ut tills vi är klara med tävlingarna för sommaren och då landar i Bulgarien igen.

Nästa vecka blir jag själv här i Wien med några av hästarna medan de övriga åker till Budapest på tävlingar.

Vi hörs när vi hörs eller när jag har ordentligt med internet igen!


Kommentera här: