På plats igen!

God förmiddag. 


Nu har jag varit på plats i Sverige och Skåne ett dygn lite drygt och det känns lite overkligt fortfarande. Att bara byta miljö sådär snabbt känns väldigt konstigt och det känns som att jag ändå är kvar i Bulgarien och bara har en ledig dag.  Att jag imorgon ska till stallet igen och se när bebisarna löshoppas för att sedan rida och för att sen på kvällen hänga med Amanda. Det har varit så dagarna sett ut där mestadels. Så det känns minst sagt konstigt att bryta de rutinerna och vara ledig, i Sverige, på Flyinge. Har inte varit här sen juni! Men för att inte hamna i latträsket har jag hjälpt tjejerna här lite i stallet och med hästarna. Tänk att mitt nästa kapitel i livet börjar här om några veckor! 

Imorgon eftermiddag flyger jag igen, hem till Stockholm för lite jul och nyår. Kommer även såklart jobba lite på gymmet och rida lite hästar på ridskolan. Varför sitta still? På ett sätt är det självklart skönt att vara i Sverige igen samtidigt som jag redan saknar Bulgarien och alla där, framförallt Amanda.

Helt klart Flyinges finaste häst - Zinzano ❤

Kommentera här: