10 dagar kvar

Oj oj, nu går tiden snabbt! Idag är det endast 10 dagar kvar till jag flyger hem till Sverige för sista perioden på Hippologprogrammet, hur sjukt är inte det? 3 år av universitetstudier har passerat och jag minns så väl första året med hatkärlek till alla studier och de dagar man bara ville ge upp och åka hem. Men nu är jag här, snart utexaminerad Hippolog. 
 
Det är mycket på gång nu, mycket som händer här på min praktikplats och mycket uppgifter jag har från skolan jag måste göra, som jag såklart skjutit upp hela tiden för att det finns så mycket annat skoj att hitta på. Jag längtar lite efter en vardags utan att veta att det finns alltid något att göra, skolmässigt och att slippa tänka på massa skolarbete! Det ska bli väldigt skönt! Men så mycket lärdom och information man fått med sig under de här tre åren. Och nu är det som sagt bara 10 dagar kvar av min VFU II. Och hur mycket har jag inte lärt mig här då? Framförallt att komminucera på engelska vardagligen, bara det är en bragd i sig. 
 
Men som sagt, skolarbete var det. Vi hörs när jag har tid! 
 
Saknar denna lilla rallyräka!

Kommentera här: