Hej från Sverige!

Gud så skönt det var att komma hem, hem till mina sambos och katten! Gott med svensk godis. Köra min bil. Sova i min säng med katten på fötterna. 

Hann packa i ordning allt igår på morgonen eftersom jag vaknade vid 6 (7 bulgarisk tid). Och sedan åkte vi och åt hotellfrukost och spenderade lite tid och pengar i Lund. Åt våfflor eftersom våffeldagen var i fredags och lite sånt, att bara va. 

Idag däremot jobbar jag på flyinge. Ingen rast och ro för mig haha. Men eftersom det både är påskhelg och GBG Horse show så fanns det ingen som ville jobba så kände att jag lika gärna kan jobba som att ligga hemma och slappa. På tisdag börjar allvaret igen, då får vi veta vilka hästar vi ska ha denna period! Och imorgon drar en stalltjänstvecka igång för min grupp. 

Välkommen tillbaka till den bästa vardagen som finns säger jag till mig själv. 10 veckor återstår av den bästa utbildningen innan det riktiga livet kan dra igång!  


Kommentera här: