När chefen är borta...

...kan man lägga upp dagen som man vill 😉

Ivo är alltså borta idag och imorgon så jag som ensam ryttare har då 14 hästar som ska motioneras på ett eller annat sätt. Har då Ivos groom och även hans bror till hjälp med hästar så dagen har gått väldigt smidigt och bra. Valde att rida 7 hästar, 5 longerades och 2 gick bara på skritten eftersom de behöver ta det lite lugnt. Så idag valde jag att fokusera på Ivos hästar lite mer och red bara Djamila av mina.

Så roligt att få rida Ivos fina hästar, tänk hur många miljoner man suttit på för dagen haha.

Nu när kylan kommit hit lite också så känner jag det direkt i mina leder... Så idag fick knäskyddet åka på och jag jobbade med mina BoT vantar i stallet, tänk vad lite extra blodcirkulation kan göra.

Kommentarer:

1 Sandra SG:

fina hästar!

Kommentera här: