Qultus

Hej!
 
Tänkte bara göra ett litet kort inlägg om Qultus igen. Han är ju trots allt min första unghäst jag ägt och ligger mig lite extra varmt om hjärtat. Världens goaste häst med det snällaste hjärtat. Han är ju trots allt inte min längre men vi har god kontakt med nya ägaren och mamma hälsar på och kollar på träningar och tävlingar! För ja nu tävlar han lite! Inte med sin ägare dock då det handlar om hoppning nu och det är en tjej som heter Kelly som lånat honom lite till allsvenskan, väldigt kul för alla parter tror jag. Speciellt för Q som älskar att hoppa. Nu har de iallafall startat två tävlingar ihop och Kelly tycker om Qultus och Qultus är glad för han får hoppa. Sist så blev de placerade också, väldigt kul! Birgitta som äger Qultus fokuserar mer på dressyren och han är så duktig där också och sköter sig mot Birgitta och jag vet att hon älskar honom och det känns som jag skrivit förut så himla rätt att han hamnat hos henne!
 
Qultus med sin ponnylugg och ponnyman! Så söt!

Kommentera här: