Presentation av hästar

Denna rubrik är bekant sedan mina tre år på hippologen. Har ju haft ett gäng olika hästar att rida dagligen under utbildningen.
 
Här på jobbet är tanken att jag ska ha några hästar som är som "mina egna" att rida varje dag och eventuellt tävla om tillfälle finns. Så för tillfället har jag tre stycken och utöver dessa tre hjälper jag Ivo med hans hästar eftersom han har så många att rida varje dag. Så nedan följer några av hästarna jag ridit lite under senaste veckan + en som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och som kanske känns igen för de läst bloggen tidigare.
 
Celsius f.07 e. Cardino - Cassini II
Är för tillfället under igångsättning, han var ju även den första hästen jag satt på under min praktiktid här!
 
Hermione f.09 e. Hermes D'Authieux - Lasino
Kom tillbaka hit förra veckan, har haft problem med kolik till och från därav väldigt smal just nu, men börjar så sakta lägga på sig redan nu!
 
Djamila Cool f. 06 e. Daddy Cool - Cartusch
En väldigt stor dam, närmre 1,80 och definitivt 2,50 med den halsansättningen!
 
Dendence VDL f. 08 e. Cardento - Corland
En av Ivos för tillfället bästa hästar! Hästen med ett hjärta av guld och fantastisk hoppteknik.
 
Firecracker S f. Viceroy T - Monaco
Denna kanske känns igen av de som läste bloggen under min praktiktid här på Stable Bonev. Finaste Firre är här! Vet inte riktigt än vad planen är med honom, han har ju varit grek under en period nu och kom nu tillbaka samtidigt som Hermione och Djamila. 

Kommentera här: