Uppdatering!

Hej och godmorgon! 
 
Nu var det ett tag sen jag gjorde en uppdatering här. Dagarna går i ett och jag försöker njuta av varje sekund, tänk att jag är tillbaka på Flyinge igen?! Det känns väldigt hemma, och nästan lite overkligt fortfarande. Jag har för tillfället 7 hästar där 5 av dem rids, en har precis påbörjat lite igångsättning och den sista har återbesök hos veterinären på måndag! På söndag utökas mitt hästantal med ytterligare en häst, då kommer nämligen Cicero hit från Stockholm för utbildning och försäljning. Min vän Ellen är ju gravid och kommer snart inte kunna underhålla ridningen av Cicero själv så detta är ju ett utmärkt alternativ! Jag känner ju Cicero sen innan och har ridit honom en hel del och gillar verkligen den hästen. Så om någon letar häst så tveka inte att höra av er så kan jag berätta mer! Finns ju även en hel del unghästar och äldre hästar i Bulgarien som är till salu ifall något skulle vara intressant, superfina hästar med superbra stam!
 
Annars då? Förutom att det är så roligt att få träna så mycket så spenderar jag en del tid i stallet och i ridhusen utöver arbetstid. Kollar på hoppträningar, tävlingar och som igår hjälper Gretzer att hoppa. 
 
Vi hörs när vi hörs! 

Kommentera här: