Godmorgon!

Fredag idag och jag har precis tryckt i mig värsta brakfrukosten så jag kan knappt röra mig!

Det är snart dags att bege sig till skolan och fixa och trixa lite nu på förmiddagen och sen kolla på lektioner på eftermiddagen.

Det är sista hoppveckan innan jullov och igår hade vi lite julavslutning med vår hoppgrupp med 5-kamp i hoppning! Grenar så som, "pricka pengen", hoppa tumstock, riva tumstock, längdhopp och höjdhopp. Väldigt kul var det och hästarna var supertaggade, speciellt efter längdhopp!

Avslutande grenen var höjdhopp, jag och Q rev på 1,45 och blev därmed uteslutna men fick hoppa om och klarade det då. De som vann hoppade 1,55 men fick försöka på 1,65 - så hiskeligt högt! Vi hade även en joker med i vår höjdhoppningsomgång - Jens! Dock så kom han sist då han rev redan på 1,35! Däremot klarade hans häst också 1,65 men ja, självförtroendeboost till oss!

Kommentarer:

1 Denise:

Vad roligt med 5kamp! Men jäääklar så högt! :D

Kommentera här: