Snökaos?

Vet inte riktigt, men skåningarna pratar om snökaos? Det är bara lite snö som kommit än, inte så farligt. Men tror skåne inte är riktigt van vid snö. Det kom lite utav en chock sådär. Men det är mycket ljusare nu vilket ger en energi!
 
Har inte så mycket att göra i helgen, Lisa och jag kanske åker till Nova en sväng imorgon, jag måste städa ner mina lampor också :( vill inte.
 
En liten ängel föddes i förrgår också, Lilla Nova! Åh, längtar tills jag åker hem och får snusa på henne! Krama duktiga och bästa numer mamma Annika och pappa Mattias! Åh lycka, längtar verkligen! 40 dagar kvar bara. Och mycket händer innan dess, Q sätts igång, muntlig tenta om hästens för Michanek, plus en del andra uppgifter i skolan, ridningen drar igång också, ÄNTLIGEN bara en vecka kvar till dess, ska bli roligt att äntligen få träna sig själv för Mette och gänget!
 
Så ja, plugg finns alltid att göra såhär på helger med inget inplanerat, vi ska nog fysträna också, mina lungor måste vänja sig vid kylan snart!
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

Tack bästa finaste du! Längtar tills du kommer hem du är så saknad och Nova längtar efter att få mysa med dig! <3

Kommentera här: