Fredag

Tiden springer iväg! Nu har jag spenderat en månad utomlands. Det är lite mer än två månader sen tiden på hippologen nådde slutet och det känns fortfarande superhemskt och overkligt att de bästa tre åren i livet bara passerade så himla fort. Det bästa hade varit om utbildning haft fyra eller fem år! Då hade hösten känts så trygg. Är lite avundsjuk på alla de blivande ettorna, tvåorna och framförallt blivande treorna. Tredje året var verkligen det bästa. Jag hade mina fantastiska skolhästar och lärde mig så himla mycket i sadeln. Så himla roligt när man vet att man gjort framsteg och får toppbetyg i ridkursen mot slutet. Utveckling.

Här då? Vi är tillbaka i Österrike igen efter några dagar i Slovakien på tävlingar. Blandade resultat men många bra rundor för hästarna! Bland annat var Nimbus 100% felfri under helgen! Amazing hade ett snörplig rivning i finalen men hoppade annars super! Nu är det lite paus och sen är två veckors tävling här på Lake Arena igen och sen styr vi äntligen hem till Bulgarien. Jag längtar efter en fast punkt nu.

Trött Quentin efter resa

Kommentera här: