Funderingar

Sommaren här i Österrike fortsätter. Varmt och skönt men svalare nätter. Bra kombo tycker jag för då sover jag bättre. En vecka kvar tills tävlingarna drar igång här igen och då är det två veckor med tävling och sen styr vi mot Bulgarien, äntligen ska jag få packa upp väskorna.

Lite funderingar i hippologens huvud, hur mycket kan en häst bajsa? Jag gör inget annat än att mocka dessa boxar. Försöker mocka 3 gånger om dagen för att det ska hållas fräscht och bli mindre slitigt. Men alltså det är alltid bajs i boxarna?! Så trött på att mocka och så ont i min vänstersida eftersom jag är väldigt dålig på att mocka lika mycket med båda kroppshalvorna. Och sopa också för den delen. Har inte tid att det ska gå långsamt så då blir det så helt enkelt. Är verkligen trött på att mocka haha. Det är tungt med 9 hästar och ingen hjälp. Jag kan inte säga nått annat.

Ivo borde vara här snart också så ridningen kan påbörjas annars känns det som om vi kan hålla på halva natten.

Hörs senare!

Kommentera här: