Nedräkning på riktigt

Long time no see? 


Om det är nått jag är bra på så är det nedräkningar. Jag räknar ner till allt! Födelsedagar, högtider, löning, roliga saker, tråkiga saker. Mest för att få tidsperspektiv på allt. Blir lite så när man jobbar och jobbar att man blir dagvill och inte riktigt har koll på datum längre som när man studerade. Äger inte ens en kalender vilket jag alltid gjort! 

Idag ser min nedräkning ut såhär:
- 5 dagar tills jag är i Skåne 
- 7 dagar tills jag landar hemma i Stockholm 
- 10 dagar till Julafton 
- 33 dagar tills jag börjar nytt jobb
- 49 dagar till födelsedag

Och som sagt nedräkningar innehåller blandade känslor. Alltså fem dagar kvar i Bulgarien. Det som är tuffast är att lämna min fantastiska vän Amanda. Riktigt tufft. Men jag hoppas på att ta en tripp hit över en helg igen ganska så snart. Och även då få med mig Lydia!

Och denna lilla kommer man ju sakna också! Även hennes bror!

Kommentera här: