En hippologstudents lediga dag

God förmiddag! Klockan har snart slagit 10 här i Bulgarien och frukosten är intagen sen ett tag tillbaka. Det är ju måndag igen?! Hur snabbt går inte veckorna? 4 veckor har passerat av praktiktiden, egentligen halvvägs eftersom praktiktiden är 8 veckor. Men med mina flygtider härifrån i lågsäsong så stannar jag en extra vecka för att slippa mellanlanda på min hemfärd, skönt tycker jag eftersom jag verkligen trivs som fisken i vattnet här på Stable Bonev. 
 
Vad har min lediga måndag att erbjuda? Jag har inte några direkta planer förutom en pizzakväll på La Casa med Linn, My och Amanda. Innan dess ska jag njuta av solen och värmen som är här idag och grotta ner mig i mitt och Lydias examensarbete. Inte kikat på det på ett väldigt bra tag nu och egentligen ligger den kursen på is men vi har kommit så långt och det är mest finjusteringar som gäller samt fixa ett abstract. 
 
 

Kommentera här: