Nedräkning på riktigt!

Imorgon händer det! Imorgon går planet till Wien där jag ska träffa upp resterande av mitt nya arbetsteam! Just nu pågår det tävlingar i Wiener Neustadt och några av hästarna är redan på plats sen förra veckan. De två som är kvar ansluter i dagarna nu! Ska bli kul att träffa teamet igen och alla hästarna, självklart lite vemodigt att lämna Sverige - som alltid.  

Har under mina veckor ridit lite här hemma på Ellens Cicero för att hålla igång kroppen nu när jag inte har egen häst. Blir nog en del ridning direkt när jag börjar på tisdag! Uppdateringen här kommer nog avta lite till nu eftersom jag inte vet hur det kommer vara med wifi när vi är ute på tävlingar under sommaren. 

Idag har jag haft denna stora tjej på besök! Nova och Saga var förbi en stund i stallet och mös med hundar, katter och hästar. Nova vågade även borsta och sitta på lilla Emil!


Kommentera här: