Uppdatering

Hej igen!

Vart en micropaus i bloggandet. Det förra inlägget var ju ganska så djupt och nedstämt. Men livet har sina berg- och dalbanor, med känslor hit och tankar dit. Klockan är alldeles för tidigt och jag skrev faktiskt det här inlägget igår när jag inte kunde sova, dels för värmen och dels för att jag vet att klockan ringer alldeles för tidigt. Det står på 04.15 och hästarna ska lastas 05.15, alla 8 ska med till tävlingarna i Slovakien. Vi är alltså på väg till Samorin när detta publiceras för några dagars tävling. På söndag styr vi tillbaka till Österrike och Lake Arena och eventuellt några hästar mot Ungern för tävlingar där. Vart jag hamnar? Det vet jag inte än så det återstår att se.

Hästarna hoppade igår och gjorde det bra, perfekt uppladdning för tävlingarna som vi hoppas på går så bra som möjligt! Bara för att nämna vädret så vet jag att Sverige haft fantastiskt sommarväder nu i flera dagar och att det ösregnat ner hemma idag. Så typiskt Sverige. Men svensk sommar kan vara det bästa som finns ändå. Gillar inte den här tropiska värmen och stekhettan. Ska det va så ska man ha AC på rummet. Off topic men ändå.

Vi hörs när vi hörs! Beror ju lite på internetåtkomst och tid!

Kommentera här: