Tiden sprang iväg..

Hej!
 
Lovade ju er en nyhet här igårkväll men tiden springer iväg lite för fort ibland och man hinner inte riktigt med vad man lovar. Klockan är redan alldeles för mycket här och jag borde sova men kände att det var dags att lansera detta på bloggen nu. Kommer nog tjata lite om det framöver. 
 
Jag tycker iallafall att ni ska klicka er in på denna facebooksida HÄR
 
 
Denna sida är min och Amandas försäljningssida av hästar! För att kunna marknadsföra dem mer effektivt har vi valt oss att ha en facebooksida plus att visa hästarna här på min blogg samt på Amandas. Vi hoppas på att detta ska generera fler av våra hästar till Sverige eftersom vi har passande hästar för olika ändamål. Men då i första hand sporthästar såklart främst inriktat mot hoppning! Än så länge är sidan inte så uppdaterad men det kommer, den är startad och i rullning och hoppas ni vill följa med på färden!
 
Nu är det dags att sova, Ivo är på tävling hela helgen och har lämnat en del av sina hästar hemma till mig, plus att jag har mina egna, rida rida och rida och ingen groom till hjälp, men det ska nog gå ändå! 
 

Kommentera här: