Måndag

Hej efterlängtade måndag och sovmorgon! 
 
Måndagarna är ju lite heliga inom mitt jobb, den lediga dagen, även om arbetsdagarna flyter på och det är kul så är det alltid välkommet med en ledig dag. En dag att sova ut på, en dag att hitta på precis vad man vill. Dagens planer är att städa, tvätta, handla och hänga lite med Amanda och barnen och andas lite häst. För det får man ju inte nog av i vanliga fall. 
 
Det är skönt att hela teamet är på plats igen även om rutinerna inte är helt på rull än eftersom det är så mycket nytt. Det kommer väl med lite planering det med. Vi är ju redan inne på andra halvan av september men det märks inte av här eftersom sommaren är väldigt lång här. I helgen har det bjudits på stekande sol och värmeböja (svensk), alltså 30 grader. 
 
Tänkte att jag bara skulle flika in och uppdatera lite, helgen då mamma var här gick såklart alldeles för fort och jag längtar tills vi ses igen. Sverige- och hemlängtan försvinner inte riktigt även om jag har fullt upp här. Är nog en riktig Svensson egentligen. 
 
Speciellt denna saknar jag!

Kommentarer:

1 Linnéa:

Hoppas du får en bra vecka ☺️

Kommentera här: