Pigga hästar och annat skoj

Godkväll!

Tiden springer iväg och jag försöker klämma in så mycket roligheter som möjligt i vardagen känns det som så känner mig lite loj och allmänt slut i kropp och knopp. Trots mina dryga 8 timmars sömn varje natt är jag ändå inte utvilad, höst på gång eller?! Hoppas det ändrar sig annars måste jag ändra på något, rutiner, sängen, maten, ja någonting.

Vädret har varit lite fram och tillbaka senaste dagarna och det märks på hästarna som ändrar humöret också haha så idag har det bjudits på några flygturer uppe på hästryggen. En Hermione som tycker att bara det prasslar lite i träden som måste man göra glädjeskutt och en Firre som skakade på huvudet i varje galoppfattning. Celsius då? Han som är ett popcorn i vanliga fall och har fått börja galoppera lite nu höll sig på mattan!

Kvällen har spenderats en kortis inne i stan med Amanda på tivolit med lite snack, karuseller och snacks. Nu sitter jag i soffan, skriver detta och kollar på mitt efterlängtade Bonden Söker Fru! Därefter ska jag sova, se om en timme extra sömn kan göra susen kanske?

Vi hörs!

Kommentera här: