Söndagkväll

Hej och godkväll! 
 
Helgen bara flög förbi och jag har haft en väldigt lugn och skön helg på jobbet. Ivo har ju varit iväg på tävlingar och endast mina 5 hästar var kvar i stallet plus "de övriga". Så det har bara varit jag och ena killen som mockar här under helgen. Väldigt skönt måste jag säga, haha. Ingen att kunna krocka med på ridbanan eller behöva akta sig för hehe. Mina hästar har varit väldigt fina under helgen, jobbat med lite bommar med mina två ston. 
 
Har även hunnit spendera tid med Amanda i helgen och hennes två barn, Alex och Eli. Vi hade pannkakskväll igår och idag bjöd jag på middag här i stallet, Färsfyllda Tortillas och så efterrätt på det. Så nu har jag bunkrat upp mig i soffan efter en dusch med massvis av tända ljus, te och lite snacks och skriver på detta. Imorgon är det ju måndag och ledig dag! Men jag ska ändå rida Firecracker imorgon, det gör jag ju så gärna, så himla mysig häst! 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Alice :

Häftigt namn, Firecracker! Den är förstås inte fux eller? 😇

Svar: Hej Alice! Visst är det lite fräckt? Nej han är vanlig simpel brun 😄
Isabelle Lexing

Kommentera här: